• Autó
Autószektor

Tovább épül az Autóváros

Újabb szalonnal bővült a Duna Autó Zrt. óbudai komplexuma, amelyben ráadásul rögtön két márkával gyarapodik a cég kínálata. Újra megjelenik az Autóváros palettáján a Renault és a Dacia.

A város, ami soha nem alszik – tartják sokan New York-ról de a jelek szerint ugyanez igaz az óbudai Autóvárosra is. A Duna Autó Zrt. óbudai komplexuma ugyanis az elmúlt években szinte megállás nélkül bővült, az utóbbi hónapokban pedig kis túlzással már éjjel-nappal építkeztek. Ennek is köszönhető, hogy a zord időjárás ellenére a tervek szerint készült el az egykori vizsgasor helyén felhúzott impozáns új szalon, amelyet a napokban már meg is nyitottak. Sőt, miként azt a létesítmény avatóünnepségén Ormos István, a Duna Autó Zrt. vezérigazgatója megemlítette, „alighogy elkészült a szalon, már meg is voltak az első kötések.” Mivel a Renault-Dacia szalon megnyitásával tizenötre emelkedett az Autóvárosban elérhető márkák száma, a Duna Autó Zrt. lett az ország legszélesebb palettájával rendelkező kereskedése.

Grzegorz Zalewski, a Renault Közép-Kelet európai regionális igazgatója, Ormos István, a Duna Autó Zrt. vezérigazgatója és Wachtler Tamás, a Renault Hungária igazgatója. Forrás: Autószektor

Grzegorz Zalewski, a Renault Közép-Kelet európai regionális igazgatója, Ormos István, a Duna Autó Zrt. vezérigazgatója és Wachtler Tamás, a Renault Hungária igazgatója. Forrás: Autószektor

Ormos István beszédében úgy fogalmazott: nem csak lehetőséget, hanem rangot és felelősséget is jelent az, hogy a „topgyártó” modelljeit értékesíthetik, de felkészültek, ennek tudatában végzik a munkájukat. Úgy fogalmazott: „A cég tőkeellátottsága megfelelő, a csapat nagyon jó, az ügyfelek kiszolgálása professzionális, a szalon a legjobbak közé tartozik”. A vezérigazgató emlékeztetett, hogy a személy-  és a kisteherautók szegmensében a Renault és a Dacia kevesebb mint négyszáz darabbal maradt le Magyarországon az első helyről, és most már közös cél a piacvezető szerep. Ezt pedig el is érjük – ígérte Ormos István.

EZT IS AJÁNLJUK:

    Az ünnepségre elektromos Renault Zoe- val gördült be Wachtler Tamás, a Renault Hungária igazgatója és Grzegorz Zalewski, a Renault Közép-Kelet európai regionális igazgatója. Grzegorz Zalewski ünnepi beszédében többek között arról tett említést: a Renault-Nissan-Mitsubishi alkotta vezető autóipari szövetség tavaly jelentősen növelte eladásait, 10,6 millió járművet értékesített. Wachtler Tamás a hazai eredményekről szólva megemlítette már csak kevéssel maradnak el a listavezetőtől.

    Forrás: Autószektor

    Forrás: Autószektor

    A Renault Hungária igazgatójának szavaiból kiderült, hogy ezt a lemaradást könnyen ledolgozóhatónak tartják. Többek között azért, mert ma a Renault-nak van a legfiatalabb termékpalettája, és mert megkerülhetetlen szereplő a mind népszerűbb elektromost autók piacán. Ez utóbbi – tette hozzá – egyebek mellett annak köszönhető, hogy jelentős összeget, körülbelül 4 milliárd eurót fektetett be a cégcsoport az elektromos autók fejlesztésébe. S ha már a Zoe-val érkeztek a szalonavatásra, szó esett erről is: a típus európai részesedése 20, Franciaországban pedig 55 százalék az elektromos autók között. Elhangzott az is: a Renault palettájának 20 százaléka elektromos lesz 2022-re.

    További cikkekért látogasson el az Autószektor oldalára

    Kommentek:

    Top 16