• Tech
Gyöngyösi Lilla

Reklámokkal lehet tele a Facebook Messenger

A közeljövőben reklámüzeneteket küldhetnek a vállalatok az üzenetküldő alkalmazás felhasználóinak egy kiszivárogtatott dokumentum szerint.

A TechCrunch által megszerzett kiszivárogtatott dokumentum szerint a Facebook az idei második negyedévben tervezi bevezetni a reklámokat a Messenger alkalmazásba.

Az ismeretlen eredetű dokumentum szerint a vállalatok üzenetek formájában is küldhetnek reklámokat azoknak a felhasználóknak, akik korábban üzentek nekik.

A dokumentum állítólag azt ajánlja a vállalatoknak, hogy buzdítsák üzenetküldésre az embereket, hogy ezzel is felkészülhessenek a változásra és kihasználhatják az előnyeit, amikor tényleg bevezetik.

EZT IS AJÁNLJUK:

    A Facebook az utóbbi időben úgy alakította a chat szolgáltatását, hogy egy vevőszolgálatra hasonlítson – a felhasználók könnyebben kapcsolatba léphetnek a vállalatokkal a Messengeren keresztül, mint email-en vagy kapcsolatfelvételi űrlapokon keresztül.

    A Facebook azt mondta a TechCrunch-nak, hogy nem kommentálnak pletykákat és spekulációkat. Azt is mondták, hogy a céljuk a Messengerrel, hogy magas színvonalú, izgalmas élményt nyújtó szolgáltatás legyen 800 millió ember számára. Ebbe beletartozik az is, hogy az emberek biztosan nem kapnak bármiféle kéretlen üzenetet.

    Ennek ellenére a Facebook tele van hirdetéssel, bár a többségük nem feltűnő: bannerként oldalt, hirdetett posztként a hírfolyamban jelennek meg. Az üzenetek viszont sokkal idegesítőbbek lennének, ezért a Facebooknak nagyon óvatosnak kell lennie, ha tényleg be akarja ezt vezetni– írja az Independent

    Top 16