• Tech
Faktor

Tele lesz hirdetésekkel a Messenger, így fog kinézni

Két országban már hónapok óta teszteli a Facebook a messengeres reklámokat, és eljött az ideje, hogy mindenhol megjelenejenek a hirdetések az üzenetküldő alkalmazásban.

A népszerű, ingyenes webes szolgáltatások használatának az az ára, hogy cserébe több-kevesebb reklámot kell megtűrniük a felhasználóknak. A Facebook üzenőfalán és környékén már régóta megszokottak a hirdetések, ám mostantól egyre többen találkoznak majd velük a Messengerben is - írja a HVG.

Jönnek a reklámok.

Jönnek a reklámok.

Az ausztrál és a thai felhasználók már január óta láthatnak reklámokat a Messengerben. Úgy tűnik, hogy a Facebook elégedett a tesztelés eredményével, ugyanis friss bejelentésük szerint július végétől világszerte megkezdik a hirdetések megjelenítését az alkalmazásban. A reklámokat egyelőre nem mindenki, csak a felhasználók szűk köre látja majd minden országban.

EZT IS AJÁNLJUK:

    A hirdetések nem a beszélgetésekben jelennek meg, de azoknál hamarabb láthatók lesznek: az alkalmazás megnyitása után, rögtön a nyitóképernyőn. Hogy ki milyen hirdetést lát majd, arról a vállalat a TechCrunchnak úgy nyilatkozott: ez függ majd attól, hogy az adott felhasználónak hány aktív beszélgetése van éppen, mekkora a telefonja képernyője és milyen annak a felbontása. De nagyjából úgy láthatjuk majd a reklámokat, ahogy az alábbi videó mutatja:

    A reklámok megjelenése csak idő kérdése volt. A Facebook áprilisban jelentette, hogy már 1,2 milliárd aktív felhasználója van a Messengernek, így hát nem csoda, hogy a lehetőséget nem akarják kihagyni.

    Aki hirdetni szeretne, ide kattintva tájékozódhat.

    Kommentek:

    Top 16