• Belföld
Faktor

Újabb poggyász-botrány Ferihegyen: olajosan, széttúrva és késve kapta meg csomagját egy utas

Jegyzőkönyv nélkül szinte teljesen esélytelen, hogy valamilyen kártérítést kapjon az utas.

A spanyolországi Málaga melletti nyaralásból szeptember 1-jén repült haza a Ryanair nevű fapados légitársasággal az a család, amely kisebb vesszőfutást élt át, hogy visszakaphassa elveszett bőröndjét. A család késő este érkezett meg a Liszt Ferenc Repülőtérre, ám a csomagátvételnél hiába keresték poggyászukat, a bőrönd nem bukkant fel a szalagon.

Képünk csak illusztráció.

Képünk csak illusztráció.

"Addig vártam, amíg le nem zárták a fotocellás ajtókat. Elmentem reklamálni az elveszett poggyászok pultjához, ide-oda irányítottak, majd azt mondták: menjek csak haza a kislányommal, és hívjam a megadott számokat" – fogalmazott az egyik érintett Facebook-posztjában, amelyet a Bors idézett. Másnap reggel visszament a reptérre, ahol végül előkerült a táska, de a táskát feldúlták, több személyes tárgy elveszett, a ruhák pedig olajosak lettek.

EZT IS AJÁNLJUK:

    A feldúlt utas szeretett volna panaszt tenni és jegyzőkönyvet felvetetni, de állítása szerint a Ryanair nem volt ebben a segítségére, mivel szerintük a csomag a szalagon volt, vagyis ők tehetetlenek az ügyben.

    A kesettagepem.hu munkatársa, Bokor Péter a lapnak elmondta: jegyzőkönyv nélkül szinte teljesen esélytelen, hogy valamilyen kártérítést kapjon az utas az eltűnt vagy megsérült csomagja miatt.

    Kommentek:

    Top 16