• Autó
Faktor

Nőknek szóló kampányt indít a Mercedes

Korábban a vállalat Magyarországon közel 10 éven keresztül a Lady Day vezetéstechnikai tréninggel szólította meg a nőket, idén azonban az elsők között csatlakozott a She's Mercedes elnevezésű, kifejezetten nők számára létrehozott globális kezdeményezéshez.

A magyarországi indításra a nemzetközi nőnapon került sor egy szűk körű eseményen, Dr. Törőcsik Mária trendkutató közreműködésével, aki a nőket meghatározó vásárlói magatartási mintákat és vásárlási-döntési mechanizmusok trendjeit mutatta be. Dr. Almási Kitti pszichológussal a nők fontosságáról, szerepéről és megbecsüléséről beszélgetett az esemény moderátora, Winkler Nóra - írja a kreatív.hu.

Következő lépésként a Mercedes-Benz Hungária idén tavasszal nagyszabású felmérést indít, melynek célja, hogy női autóvezetési típusokat vizsgáljon, illetve a női autóválasztási szokásokról adjon eddig nem ismert adatokat. Többek között azt is megtudhatjuk, hogy autóválasztásnál a nők milyen paraméterek alapján döntenek, hogyan viselkednek különböző forgalmi szituációkban.

A She’s Mercedes Bertha Benzhez hasonlóan a bátor nők ötleteiről és azok megvalósításáról szól. Szeretnénk lehetőséget teremteni egy olyan platformnak, mely ösztönöz, és új szemszögből világítja meg az élet nők szempontjából fontos területeit. A She’s Mercedes azért jött létre, hogy összekösse és inspirálja a nőket annak érdekében, hogy a legjobbat hozhassák ki önmagukból

– nyilatkozta Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és pr-vezetője.

A márka sikereiben már a kezdetekkor szerepet játszottak a nők, Bertha Benz ugyanis nem csak a Mercedes-Benz egyik alapítójának, Karl Benznek a felesége és gyermekeinek anyja volt, de egyben férje múzsája és üzlettársa is. Mérnöki beállítottságának köszönhetően tevékenyen részt vett az első modellek fejlesztésében, és a végletekig maximalista férjével ellentétben azt vallotta, hogy csak az utakon, gyakorlati tesztelés során lehet az automobilt tökéletesíteni. Épp ezért 1888-ban, egy hajnalon Bertha - Karl tudomása nélkül - gyermekeivel „elkötötte” a háromkerekű, petróleummal működő prototípust, és útnak indult, hogy felkeresse a 104 kilométerre, Pforzheimben élő édesanyját. Egy ilyen táv legyőzése személyautóval akkoriban lehetetlennek tűnt - így Bertha Benz lett az első, aki nagyobb utat tett meg személygépkocsival, és új fejezetet nyitott az iparág és egyúttal a Mercedes-Benz sikertörténetében.

Talán kevesen tudják, hogy egy másik szál is szervesen fűzi a Mercedes-Benz márkát a nőkhöz: az elnevezése. A név fele részben Mercedes Jellinek emlékét őrzi, akinek üzletember édesapja 1900-ban állapodott meg Daimler autóinak árusításáról, és azt kérte, hogy az új, nagy teljesítményű típust lánya után nevezzék el.

Top 0