• Pénz
Faktor

Nem vicc: bankárokra cserélik a humoristákat

Évekig a Dumaszínház humoristái szerepeltek az OTP Bank reklámfilmjeiben, januártól viszont amatőrök vették át a helyüket - legalábbis, ami a műfajt illeti. A filmek főszereplői ugyanis nem színészek vagy előadóművészek, hanem a bank saját ügyintézői.

Hét év után elbúcsúzott a Dumaszínháztól az OTP Bank. A 2009-es indulás óta eltelt időszakban 18 szereplővel körülbelül 400 reklámfilmet vettek fel, amiből 170 került adásba. A dumaszínházas filmek messze a legismertebbnek számítottak a bankszektorban. Az OTP Bank márkaismertsége a legmagasabb Magyarországon, és közben a filmeknek köszönhetően a stand up műfaját is egyre többen megismerték és megszerették.

Most viszont frissített a reklámokon az OTP Bank. Olyan koncepciót kerestek, ami leköveti a piaci változásokat és amellyel többet tudnak elmondani magukról. Így találták ki végül, hogy a saját ügyintézőik legyenek a főszereplők. A cél, hogy a hitelintézetek megváltozó szerepére, a tanácsadás, a személyes kapcsolat fontosságára hívják fel a figyelmet. Az újfajta megközelítés az OTP Bankot, valamint az egész szektort közelebb hozhatja az emberekhez, ezt várják a koncepcióváltástól is.

EZT IS AJÁNLJUK:

    Az OTP Bank pályázatot írt ki egy új reklámkoncepció kidolgozására. Közel egy éves előkészítő munka során végül hat elképzelést teszteltek, melyek közül a White Rabbit megoldása bizonyult a legjobbnak, a kampány megvalósítását pedig a Café csoport végezte.

    A bank közel 4000 fióki munkatársából első körben hármat választottak ki, akik a januári induláskor szerepeltek a filmekben, a tervek szerint összesen 10-15 banki ügyintézőt ismerhetünk majd meg így.

    Top 16