• Autó
Faktor

Negyedmillió eurós Škoda

Van egy Audi R8-asod? Ok! Akarod egyénivé varázsolni, ráadásul úgy, hogy idézze gyerekkorod raliideálját? Nem gond! A cseh HN cég vállalja az operációt, pontosabban a plasztikai műtétet.

Minden darab hat hónap alatt alakult Audiból Skodává, vagyis, aki karácsonyra szeretne egyet, az most rendeljen. És azzal is számoljon, hogy borsós lesz a számla, mert az R8-as már önmagában is drága, itthon az alapváltozat több mint 55 millió forintba kerül, és erre jön még az átalakítás költsége, ami ugyancsak magas, pedig „csak a ruha” más. De ettől lesz egyedi és kissé retrós az egyébként sem unalmas az R8-as, mely első látásra is megnyerő fazon.

Fotó: Autószektor

Fotó: Autószektor

Bizonyos szögből egyértelműen látszik a szándék és felismerhetőek a Škoda RS génjei, legalábbis formailag, de alaposabb nézelődés után egyértelműen visszaköszön az alap, melyre a kicsit retrós fazonú sportkocsi épült. Mármint az igazán magas műszaki színvonalú Audi R8-as, melynek motorja Győrben készül, ahogy az anyakonszern legtöbb benzinese és dízelje. Az Audi Hungária által újabb rokoni szálak bogozhatók ki, hiszen többféle rokonság is megjelenik: a műszerfal jobboldalán az RS200-as jelzés például a négy karikára emlékeztet.

EZT IS AJÁNLJUK:
    Fotó: Autószektor

    Fotó: Autószektor

    A német konszernhez tartozó több márka modelljéből keverték az autókoktélt a cseh „hn” cég mixerei: a Škoda RS200-ast az Audi R8-asban és Lamborghininél is használt 423 lóerős V8-as benzinmotor hajtja, fényszórója a Bentley Mulsanne-tól, hátsó lámpája a Lamborghini Gallardo sportkocsitól származik, ahogy a karbon-kompozit cockpit is.

    Hogy mitől ilyen bátor a cég, illetve honnan jött az ötlet, elolvashatja az Autószektor oldalán!

    Kommentek:

    Top 16