• Tech
Faktor

Idegesítő kérdőív jelenik meg a magyarok Facebookján, egyre terjed a furcsa kérdéssor

Eddig ilyen módon még nem próbáltak minket elérni a reklámokkal.

Több magyar facebookozó hírfolyamában jelent meg néhány, a Facebook nevében feltett, orrsprayhasználattal kapcsolatos kérdés.

A közösségi oldalon megjelenő hirdetések sosem voltak a felhasználók kedvencei, főleg, miután az utolsó olyan területre is bekúsztak a reklámok, ahol korábban nem lehetett ilyen promóciókkal találkozni. A helyzet azért is aggasztó, mert korábban maga a Facebook is elismerte egy ezzel kapcsolatos trükkjét, amelyet a telefonszámok begyűjtésével ért el.

Képünk csak illusztráció.

Képünk csak illusztráció.

EZT IS AJÁNLJUK:

    A most szóban forgó esetben is egy igen érdekes hirdetési megoldásról van szó. A Facebook mobilos részén az orrsprayk használatáról kérdezik a felhasználókat. Az általában 3-4 pontból álló kérdés minden esetben valamely orrspray márkával kapcsolatos benyomásokkal foglalkozik.

    A legérdekesebb az egészben, hogy korábban egyetlen ilyen, a közösségi oldal által hivatalosan támogatói felmérésnek nevezett kérdés sem jelent meg a hírfolyamban. Napok óta azonban egyre többen futnak bele, és a jelek szerint mindenkit ugyanarról a témáról faggatnak.

    Bármelyik választ is nyomja meg valaki, a Facebook szerint a felmérés támogatói (vagyis a hirdetés megvásárlói) nem tudják beazonosítani a felhasználót, a válaszok ugyanis nincsenek összeköttetésben a profillal. Legalábbis elvileg. Ha mégis, az jó esetben csak egyetlen dolgot eredményezhet: valószínűleg több célzott reklámmal találkoznak majd a felhasználók a hírfolyamukban. A Facebook többször is tett már ilyet.

    Kommentek:

    Top 16