• Autó
Autószektor

Jeep: járatlan utakon a márkanagykövetért

Ahogy a Compass SUV úgy a Jeep vezetése is elemében van, ha járatlan utakra téved. Erre utal legalábbis az, hogy a márka merész és rendhagyó módon igyekszik megtalálni hazai márkanagykövetét. Miközben kilenc sikeres embert, figyelemre méltó karriert mutatnak be és állítanak példaként ország-világ elé, a közönségre bízzák annak eldöntését, ki képviselje egy éven át a legendás márkát Magyarországon.

Végy kilenc darab terepen is jól boldoguló Jeep Compass SUV-t, adj hozzá ugyanennyi sikeres embert, egy borászt, egy ultrafutót, egy természetfotóst, egy műsorvezetőt, egy séfet, egy színészt, egy humoristát, egy zenészt és egy stylist-ot, majd bízd az emberekre, a közönségre a döntést, hogy kihez passzol legjobban a kocsi! 

Forrás: Autószektor

Forrás: Autószektor

Erősen leegyszerűsítve ezt a rendhagyó megoldást választotta a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe (FCA) arra, hogy megtalálja azt az ember, aki ideális a Jeep magyarországi márkanagykövetének.

A képlet persze ennél némileg összetettebb, hiszen voltaképp nem is csak a márkanagykövet-választáson van a hangsúly. Merthogy az FCA szerint legalább ilyen fontos az, hogy a „játék közben” olyan magyar sikeres embereket mutathatnak be, akik példaként szolgálhatnak mindenkinek. 

EZT IS AJÁNLJUK:
    Forrás: Autószektor

    Forrás: Autószektor

    Hogy megmutassák, az, 

    aki nem ismer lehetetlent, kitartóan és fáradhatatlanul küzd az elérheti céljait.

    Mindezek tükrében korántsem meglepő, kiket kértek fel a márkanagykövet-jelöltnek. Laposa Zsófi, borász, Lubics Szilvia, ultrafutó, Máté Bence, természetfotós, Veiszer Alinda, műsorvezető, Krausz Gábor, séf, Kovács Patrícia, színész, Kiss Ádám, humorista, Marsalkó Dávid, zenész, Holdampf Linda, stylist vállalta a megmérettetést.

    Forrás: Autószektor

    Forrás: Autószektor

    Mindegyikük három hónapig hajthat egy Compasst, hogy megmutassa, számára mit jelent a szabadság, mi számít kalandnak, mit él meg kihívásként. Az ezt bemutató videókat a kampány oldalán lehet majd megtekinteni, és végül az augusztus 1-ig leadott közönségszavazatok döntik majd el, ki lesz, aki a márka nagyköveteként egy éven át a Jeep „Compassadora” lehet. A titulus egy szójáték, a Compass típusnév és az angol ambassador (nagykövet) összeolvasztásával született.

    Forrás: Autószektor

    Forrás: Autószektor

    „Olyan embereket kerestünk a kampányunkhoz, akik álmaikat a külvilág szeme láttára sikerrel valósítják meg, ezzel sokaknak példát mutatva. Az általunk kiválasztott sikertörténetek a szabadságról, a kalandról és a kihívásról szólnak, amik átjárják a Jeep szellemiségét is. Úgy gondoljuk, hogy Zsófit, Szilvit, Alindát, Patríciát, Lindát, Dávidot, Bencét, Gábort és Ádámot mindenkinek ismernie kell, függetlenül attól, hogy valaki a futás, a borászat, a zene, vagy éppen a fotózás iránt fogékony. Fantasztikus embereket ismertünk meg egy kicsit közelebbről. Bízunk benne, hogy sikerül mindenki számára mindezt átadnunk” 

    – mondta Krupp Tünde, az FCA magyarországi marketing igazgatója.

    Forrás: www.autoszektor.hu 

    Kommentek:

    Top 16