• Sport
Faktor

Új korszak kezdődik a focirajongók életében: mostantól több millió emberhez jut el így a műsor

Az indiai focirajongók mostantól a spanyol bajnokságot Facebookon nézhetik.

A spanyol élvonalbeli labdarúgó-bajnokság, a La Liga vezetői kedden bejelentették, hogy megállapodást kötöttek a Facebookkal, és a következő három szezonban a közösségi oldalon nézhetik majd a meccseket az Indiai szubkontinens országainak focirajongói.

Képünk csak illusztráció.

Képünk csak illusztráció.

A megegyezés alapján India, Afganisztán, Bangladesh, Bhután, Nepál, a Maldív-szigetek, Sri Lanka és Pakisztán lakói ingyen nézhetik majd a spanyol focit a Facebookon. 

EZT IS AJÁNLJUK:

    A ligát képviselő Alfredo Bermejo arról beszélt, hogy ez nagy lépés a spanyol foci történetében, mert újabb százmilliókhoz juthat el viszonylag könnyen és jó minőségben a spanyol foci. A közösségi oldalnak egyedül Indiában 270 millió, a szubkontinensen nagyjából 350 millió felhasználója van.

    A felek nem hozták nyilvánosságra az üzlet részleteit. A jogok idáig a Sony Pictures-nél voltak, az amerikai cég 32 millió dollárt fizetett a közvetítésekért 2014 és 2018 között. 

    A nagy internetes világcégek fellépése a sportközvetítések piacán nem új jelenség: a Facebook tavaly már bejelentette, hogy az amerikai Major League Baseball meccseihez is szerzett közvetítési jogokat, az Amazon pedig 2019-től évi 20 angol Premier League-meccs közvetítésére vásárolt lehetőséget - írja a Reuters.

    Kommentek:

    Top 16