• Belföld
Faktor

Így verik át az interneten a vásárlókat: mutatjuk, hogyan védheti ki

Egyre több panasz érkezik a Budapesti Békéltető Testületekhez.

Fotó: Mészáros Annarózsa

Egyre több panasz érkezik a Budapesti Békéltető Testületekhez a műszaki cikkek internetes vásárlása után. Az internetes vásárlások száma egyre nő, azonban az elmúlt két-három hónapban azt vette észre a testület, hogy van egy társaság amelyik a fogyasztókat védő rendelkezésektől eltérően cselekszik.

Főleg az okostelefonok, porszívók esetében voltak gondok a műszaki cikkek közül - írja a napi.hu. Volt olyan is, hogy a fogyasztó 14 napon belül visszaküldte a terméket, mert javítását, vagy a pénz visszatérítését szerette volna, azonban elfogadhatatlan okok miatt a cég nem teljesítette a kérést.

Előfordul az is, hogy a futárcéget hibáztatják a termék sérülésekor, azonban ennek nyomon követése nehéz. Ezért azt javasolja a Budapesti Békéltető Testület elnöke, hogy a fogyasztó fényképezze vagy videózza le a javításra szánt terméket, így van a kezében bizonyíték az ilyen indokok kivédésére.

EZT IS AJÁNLJUK:

    Amennyiben a probléma kezelése nem zökkenőmentes, akkor érdemes megkeresni a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarát, mert tud segíteni abban, hogy melyek a megbízható cégek.

    Kommentek:

    Top 16