• Autó
Autószektor

Genderék kenterbe vernek mindenkit

Ha azt mondom, hogy "befekszik mint cica az ágyba" gondolom minden valamire való csajnak eszébe jut Julia Roberts emblematikus mondata a Micsoda nő című filmből, ahol egy Lotus Esprittel hasított. Nos, az elmúlt hétvégén én nem egy Lotust, hanem a Gender Racing Team csapatának 2000-es formula Reanultjait láttam ebben a pózban a Hungaroringen. A 10 éves múltra visszatekintő csapat istállójába lépve hihetetlen minőséget, profizmust de emellett rendkívül kedves, úri kiszolgálást tapasztaltam. Mondhatni Forma 1-es minőségbe toppantam.

A versenyzők fegyelmezettek voltak, annak ellenére, hogy a szombati nap mind három versenyzőnek ütközést, sőt, fejre állást jelentett. De nekik ez már megszokott rutin. A csapat szerelői bármilyen sérüléssel megküzdenek és odarakják magukat, hogy a vasárnapi futam indulásra tökéletes műszaki és esztétikai állapotba tudjon rajthoz állni a 2000 köbcentis, 200 lóerős, de emellett pehelysúlyban, 480 kiloval induló formaautó, ami 6,2 másodperc alatt gyorsul 200 km/h-ra!!! 

A futam indulás előtt 10 perccel angol hidegvérrel, profi módon adtak interjút nekem a pilóták.

Forrás: Autószektor

Forrás: Autószektor

EZT IS AJÁNLJUK:

    -  A tegnapi verseny sajnos egy balesettel végződött, de a srácok hála Istennek nagyon gyorsan meg tudták csinálni az autót, így a délutáni pótfutamon sikerült egy első helyet szállítani a csapatnak, - mondta Hefler Róbert - és ez úton is szeretném megköszönni a srácoknak, hogy ilyen gyorsan összerakták az autót. A mai versenyen is a kategória első helyről indulok - folytatta Robi - a magyar abszolútban pedig a harmadik helyről. Szeretném megismételni a tegnapi jó eredményt, úgyhogy bízom benne, hogy sikerül. A versenyző a kategória második helyét hozta, így holtversenyben a bajnoki tabella első helyezettje.

    - A tegnapi nap elég kaotikusra sikeredett, az első próbálkozást sikerült túlélnünk, a másodikon sajnos felökleltek, fel is borultam. - mondta Rónai Tamás a futam előtt:

    Ez egy elég komoly menet volt, a srácok nagyon komoly munkával összeépítették az autót, úgyhogy ezért nagyon-nagyon hálás vagyok nekik.

    Most majd meglátjuk, nem leszünk benne a sűrűjében, nem követhetjük el ugyan azt a hibát mint az időmérőben elkövettünk, az erőviszonyoknak megfelelően fogunk küzdeni és bízom benne, hogy ki fogunk maradni a csete-patéból és egy jót fogunk versenyezni. -zárja Tomi a nyilatkozatát és már ugrik is az autóba mert fel kell állni a boxutcába. Tomi abszolut második helyet ért el.

    A nagy rohanás közepette Stern Rolanddal már nem sikerült interjút készíteni mert hívta a verseny, neki sajnos a váltója gyengélkedett a futam alatt, így a csapat érdek miatt kiállt a versenyből.

    Magyarországon nincs Forma 1-es csapat, de a Gender Racing Team minőségben, látványban, a pilóták profizmusában pótolja nekünk ezt és nem csak ezen a hétvégén és itthon, hanem egész idényben Forma 1 hangulatú versenyekben van részünk a csapat jóvoltából.

    A csapatfőnök Gender Tamás hihetetlen odafigyeléssel, több ember energiájával koordinált egész hétvégén. Teljesen mindegy, hogy a pilótákat kellett lelkesíteni, a műszaki hibákat áthidalni a szerelőkkel vagy akár a vendégeket, szponzorokat szívélyesen fogadni. Egész családja besegít ebben. Hogy hogyan is lehet mindezt ilyen elánnal tenni? Hát úgy, hogy saját elmondása szerint is, ez szerelem! Csak szenvedélyből, elhivatottságból lehet ilyen kitartóan, ilyen magas színvonalon egy ilyen profi csapatot irányítani.

    Forrás: Autószektor

    Forrás: Autószektor

    Nem csoda az sem, hogy rengeteg szponzor mellettük teszi le a voksot, igazán magas színvonalú a kiszolgálás. Minden cégnek a büszkesége lehet, ha egy ilyen minőséget, teljesítményt támogat. És hogy reagál erre a Gender Racing Team csapata? Ők pedig árva állatok megsegítésével jótékonykodnak, a hungaroringi hétvége előtt a teljes csapat lelátogatott Kápolnára és a Macskaárvaház Alapítvány cicáinak vittek több mint 100 kg tápot. Nemes lélekkel élni, nemes lélekkel versenyezni. Ez a Gender Racing Team titka.

    További cikkekért látogasson el az Autószektor oldalára

    Kommentek:

    Top 16