• Külföld
Faktor

Félreértette a feladatot az ügyfél: az egész iroda rajta röhögött

Egy fiatal nő a nagymamája kocsijára akart biztosítást kötni.

Az amerikai Alyssa Stringfellow biztosítást szeretett volna kötni a nagymamája autójára, és olcsóbban jött volna ki, ha köt egy szerződést a biztosítóval.

A nagymama bele is egyezett, és felvette a kapcsolatot a biztosítóval. Megkérte unokáját, hogy küldje el a biztosítónak a személyes adatait, valamint a jogosítványa másolatát, és fotókat profilból és szemből. Ezt a kocsiról kellett volna elkészítenie, de akadt egy kis félreértés.

A 25 éves nő ugyanis az alábbi fotókat csatolta az emailhez:

A nagymamáját másnap hívták a biztosítóból, hogy az egész iroda röhög az e-mailen, pontosabban a fotókon. Közben Alyssa is megkapta a választ, amelyben tudatták vele, hogy pontosan ilyen fotókat kérnek tőle, azzal az egy különbséggel, hogy a kocsi szerepeljen rajta és ne ő.

Alyssa az eset után megosztotta a Facebookon is a képeket és az egész történetet, hogy mások is nevethessenek egy jót – írja a Metro.

Kommentek:

Top 0