• Autó
Faktor

CarGarantie: garantált biztonság

Ahogy az autóipar majd minden területét, úgy a járműgaranciát biztosító cégeket is új kihívások elé állítják az elektromos és hibrid autók - fogalmazott a szakma aktuális feladatairól Rippel Ferenc. Az e-járművek garanciabiztosítójaként úttörőnek számító CarGarantie magyarországi területi vezetője arról is beszélt: egyre több használtautó-kereskedő ismeri fel, hogy a garancia "minőségi ismertetőjel".

Fél évszázados jubileumához közeledik a CarGarantie, az európai járműgarancia-piac egyik legnagyobb múltú társasága, hiszen 1971-et írtak akkor, amikor Freiburgban bejegyezték a céget – amely Németországban elsőként nyújtott garanciát használt autókra. Noha akkoriban talán még csak álmodni sem mertek róla, 46 év elteltével a társaság globális vállalattá nőtte ki magát: tizenkilenc európai országban és Kínában van jelen, harminc gyártóval és importőrrel, 23 ezernél is több autókereskedővel áll kapcsolatban a cég, amely 2,1 millió garancia-szerződéssel bő 234 millió eurós forgalmat bonyolít évente.

A társaság Németországban elsőként nyújtott garanciát használt autókra

(Fotó: Autószektor)

A társaság Németországban elsőként nyújtott garanciát használt autókra (Fotó: Autószektor)

A CarGarantie már Magyarországon is nagy múltra tekint vissza, hiszen 2004 óta van jelen a hazai piacon, amelyen a használt és új autók, motorkerékpárok garanciabiztosítási szegmensében meghatározó szereplőnek számít több mint 10 ezer „biztosított” járművel.

EZT IS AJÁNLJUK:

    Világmárkák az ügyfélkörben

    A cég elismertségéről nem csak a piaci adatok, hanem az ügyfélkör is sokat elárul.

    Mint azt Rippel Ferenctől, a CarGarantie magyarországi területi vezetőjétől megtudtuk, az új járművek területén, az autó-szegmensben többek között a BMW, az Opel, a Mazda és a Volvo ügyfelei számára nyújtja a kiterjesztett garanciaszolgáltatást.

    A motorkerékpár-piacon is impozáns az ügyfélkör, hiszen a BMW-nek, a Harley-Davidson-nak, a KTM-nek, és a közelmúlttól kezdve már a Vespa-Piaggio-nak is a CarGarantie a garanciaszolgáltatója.

    2,1 millió garancia-szerződéssel bő 234 millió eurós forgalmat bonyolít évente a cég

(Fotó: Autószektor)

    2,1 millió garancia-szerződéssel bő 234 millió eurós forgalmat bonyolít évente a cég (Fotó: Autószektor)

    Az új járművek mellett a CarGarantie a használt autók és motorkerékpárok garanciaszolgáltatójaként is megkerülhetetlen piaci szereplővé vált az évek során. Mind több autókereskedő ismeri fel, hogy a garancia fontos „minőségi ismertetőjel”, a CarGarantie pedig – miként az új autókat értékesítő házak esetében – úgy a használt kocsikat kínálókra is vállalkozásra optimalizált szolgáltatást kínál. Ennek keretében többek között védelmet biztosítanak szavatosság vagy jótállás esetén, de a szolgáltatás hozzájárul az ügyfélmegtartáshoz, az arculatjavításhoz is.

    A cikk folytatását elolvashatja az Autószektor oldalán!

    Kommentek:

    Top 16