• Belföld
Faktor

Hónapokig tartó huzavona vár Istvánra egy rossz automata miatt

Akár négy hónapot is várhatunk arra, hogy újra hozzáférhessünk pénzünkhöz, ha egy elromlott ATM miatt az automata nem adja ki az összeget.

István például az üllési OTP-s bankautomatából akart 59 ezer forintot felvenni még január 25-én. A pénzt azonban nem adta ki a készülék, a tranzakcióról viszont a férfi kapott sms-t, és az összeget is levonták a számlájáról.

Illusztráció.

Illusztráció.

Azonnal bement személyesen bankja szegedi fiókjába, választ pedig február 1-jén kapott, levélben. Az OTP Bank annyit közölt, "abban az esetben, amikor más bank kártyájával használják az ATM-et, a kártyatársaságok hivatalos reklamációkezelési ügymenete alapján, a kártyabirtokosnak a bankkártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán kell jeleznie panaszát. A kibocsátó bank az ATM-et üzemeltető bankkal a kártyatársasági szabályok alapján fogja az ügyet rendezni" - írja a Délmagyar.

István az OTP-s bankautomatában MKB-s bankkártyát használt – ez sem segített. Az OTP kommunikációs főosztályának tájékoztatása szerint csak saját ügyfeleiknek tudják a probléma bejelentése után hét napon belül odaadni a pénzt. Ha más bank kártyáját használja valaki automatáikban, akkor a hibát a kártyakibocsátónál kell jeleznie a károsultnak, majd a két bank felveszi egymással a kapcsolatot, és csak ezután jár vissza a pénz.

Kommentek:

Top 0