• Külföld
Faktor

Tragikus hírt közölt a család: öngyilkos lett a híres divatmárka 14 éves reklámarca

A kislányt az interneten bombázták gonosz üzenetekkel.

Egy 14 éves kislány az online zaklatás miatt lett öngyilkos Ausztráliában január elején. Amy Dolly Everett édesapja Facebookon lépett fel a csúfolódás ellen, hogy lánya halála ne legyen teljesen felesleges, álljon példaként a társadalom előtt.

A lány az Akubra nevű ikonikus kalapgyártó cég arca volt korábban, így a gyár is részvétét fejezte ki, és kiállt a zaklatás ellen.

Ausztráliában egyébként öt gyermekből egyet csúfoltak társai az utóbbi évben. Amy Everettnek is ezt kellett kiállnia, de pontosan nem lehet tudni, hogy mivel üldözték. Édesapja annyit írt, hogy lánya „menekülni akart a világ gonoszságától”. Azt reméli, hogy ez az eset felhívja mások figyelmét is arra, hogy a helyzet ellen tenni kell.

A család létre akar hozni egy alapítványt is, hogy a zaklatás, szorongás, depresszió és a fiatalok öngyilkossága ellen küzdjenek – írja a BBC.

Kommentek:

Top 0