• Külföld
Faktor

A Kalasnyikov divatcikkeket fog forgalmazni

A legnagyobb orosz kézilőfegyver-gyártó, a Kalasnyikov konszern azt tervezi, hogy az év végéig 60 márkaüzletet nyit Oroszországban, amelyben a hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is árusít majd.

Vlagyimir Dmitrijev, a cég marketingigazgatója a Caterpillar és Ferrari példáját megemlítve azt mondta, e világmárkák bevételeinek akár 10 százaléka is a saját brand alatt forgalmazott ruházati cikkekből származik. Szerinte

a Kalasnyikov ruhái és egyéb termékei ugyanolyan nagy keresletnek örvendenek majd, mint az alaptermékei.

Azt is mondta, az Oroszország elleni nyugati szankciók miatt kellett felülvizsgálni marketingpolitikát, a cég sport- és vadászlőfegyvereinek 70 százalékát ugyanis az európai és az amerikai piac vette fel – eddig. A Kalasnyikov ezért a hazai fogyasztóra állt át, és megszületett a szabadidős viselet, a sportruházat és az emléktárgyak gyártásáról szóló elképzelés - írja az MTI.

Az új fegyvereket és divatcikkeket a szeptemberi kubinkai Armija-2016 haditechnikai fórumon fogják bemutatni.

Top 0