• Autó
Autószektor

A hetedik Volkswagen-találkozó legfontosabb részletei 3. rész

Magyarország legnagyobb őszi autós randevúja nemcsak az autókról és az autósokhoz szól: a programok új és hagyományos elemeivel garantált, hogy kortól és nemtől függetlenül mindenki számára maradandó élményt nyújt az esemény. Ennek részleteiről ismét a szervezőket kérdeztük.

Alig négy hét múlva ismét Volkswagen rajongók veszik birtokukba a Hungaroring teljes területét. Korábban megjelent cikkeinkben górcső alá vettük a márkatalálkozó nyereményautóját, koncert zenekarát, valamint azokat az autó különlegességeket, melyeket első és/vagy egyetlen alkalommal tekinthet meg a közönség a mogyoródi versenypályán szeptember 22-én.

Forrás: Autószektor

Forrás: Autószektor

Az esemény hivatalos meghívójának szlogenje, miszerint „a márka rajongói számára kötelező, az autózás szerelmesei részére pedig ajánlott program” a hetedik alkalommal megrendezésre kerülő márkatalálkozó, nagyon is helytálló. 2012 óta menetrend szerint, az őszi hónap beköszöntével rendezi meg a hazai importőr a wolfsburgi márka rajongóinak találkozóját. Kezdetben hétezer résztvevővel még csak Golf-találkozóként indult az esemény, ezt követően pedig évről-évre egyre nagyobb látogatói létszámot regisztráltak a hazai autósport fellegvárában. Elsősorban annak köszönhetően, hogy minden Volkswagen tulajdonos és típusonként szervezett márkaklub számára megnyílt az esemény, később pedig a családosok, valamint a fesztivál jellegű programokat keresők igényeit is figyelembe vették a szervezők.

Az autós megszállottaknak kezdetektől kifogyhatatlan tárházat jelentett a színpadi programokon kívüli felhozatal: típusonkénti felosztásban minden előzetesen regisztrált VW-emblémás autó gurulhatott egyet a pálya új aszfaltján, a felső depóban pedig Crazy Wagen tesztvezetés és a Volkswagen Driving Experience bemutatója szerepelt a repertoárban. A vezetéstechnikai pályán és a hozzá tartozó 30 hektáros erdős területen Amarok, Touareg és Tiguan tesztvezetés, valamint Forest-Taxizás volt a program, a kihívást keresőknek pedig a Transporter-Bullimpia, vagy az esti tábortűz és ott alvás is a menü része lehetett. Természetesen a négykerekűek iránti vonzalom nélkül érkezett látogatókra is gondoltak a szervezők, ezért a folytatásban a férfiak, nők és gyerekek számára elérhető szórakoztató vagy hasznos programokról beszélgettünk a szervezőkkel.

Forrás: Autószektor

Forrás: Autószektor

Kazi Róbert, a Volkswagen marketingmenedzsere elmondta, hogy idén is az időjárás viszontagságaitól védett helyen, a boxok feletti teraszon kapnak helyet a női és gyermekprogramok, melyeket kiegészít egy nyitott oldalfalú helyszínen berendezett KRESZ-pálya. Így a gyermekfoglalkozások és játékok (többek között kicsiknek szóló koncert, bábelőadás, arcfestés, lufi hajtogatás, Tóbiás és Balambér, Dörmi és Dorka, Garfield, kézműves sarok, LEGO, Carrera pálya), valamint hölgyeknek szóló aktivitások (például előadás a parfümök világáról és a női kommunikációról, frizurakészítés, expressz manikűr, smink- és stílustanácsadás, kézápolás, masszázs, különböző workshopok) ismét egy helyre koncentrálódnak.

A családok apraja-nagyja számára azonban a Hippifalu is kötelező állomás, ahol idén is teret adunk a szórakozásnak, hiszen az ugrálóvár, mászófal, sárkány készítés és eregetés mellett számtalan egyéb szabadtéri móka várja még a rajongókat napközben és az este folyamán

– tudtuk meg a marketingvezetőtől.

Forrás: Autószektor

Forrás: Autószektor

A márka-fanatikusok számára Kazi Róbert kiemelte, hogy a találkozó alkatrészbörzéje szintet lép: idén új, kiemelt helyre költözik, valamint azoknak a magánszemélyeknek, akik korábbi Volkswagen típusokhoz alkatrészeket, tartozékokat, relikviákat kívánnak értékesíteni, jelentkezni kell a vwt.alkatreszborze@bogarasok.hu e-mail címen annak érdekében, hogy bővebb tájékoztatást kapjanak a részletekről.

Természetesen idén sem maradhat ki a Der Shop fantázianevet viselő márkabolt a box utcai kínálatból, ahol a márka- és motorsport rajongók, valamint a gyűjtők egyaránt alkalmi áron juthatnak eredeti Volkswagen márkás ruházati termékekhez és ajándéktárgyakhoz

– zárta gondolatait a marketingmenedzser.

Forrás: Autószektor

Forrás: Autószektor

További információkért érdemes ellátogatni az esemény web- és közösségi oldalára, valamint visszatérni az autoszektor.hu-ra, ahol a következő részben a Driving Experience Team és műsoruk bemutatása következik.

A cikk előző részéért látogasson el az Autószektor oldalára: www.autoszektor.hu

Kommentek:

Top 0